ماشین های رول مقاطع

نورد خم MCP

دستگاه ایده‌آل برای هر نوع پروفیل، به ویژه پروفیل سنگین.
نورد سه‌غلتکه‌ی خم مقاطع MCP توسط DAVI برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان سخت‌گیر طراحی شده است که نیاز به خم‌کردن قطعاتی با ابعاد بزرگ و فوق‌العاده بزرگ با با تلرانس‌های بسیار دقیق دارند. 

در هر کاربردی: از هوافضا تا کشتی‌سازی، از خودرو تا ساختمان‌سازی، مهندسان همیشه راه‌حل‌هایی برای اجزای خم‌شده‌ی باکیفیت‌تر از مواد سخت پیشنهاد داده‌اند، که تنها با خم‌کردن پروفیل‌های غیراستاندارد با قطر بسیار کم با تلرانس دقیق ممکن است.

قلب MCP
تمام دستگاه‌های DAVI MCP ویژگی‌های مشابهی دارند که در دیگر دستگاه‌های خم موجود در بازار به آسانی پیدا نمی‌شوند:
- سازه‌های بسیار قوی و سنگین (سنگین‌ترین در بازار)، ساخته‌شده با آخرین نسل CAD و تست‌شده بر روی نرم‌افزار FEM.
- محورهای فولادی آلیاژی با قطر بزرگ، ساخته شده برای ایجاد مقاومت بالا، چرخش بر روی رولربرینگ خودتنظیم (از پیش‌ گریس‌کاری‌شده)، برای کار با بازده بالا با عملکرد عالی و تقریباً بدون انحراف.
- سه موتور هیدرولیکی مستقل و سه جعبه‌دنده گشتاور بالا (یکی برای هر غلتک) که به طور مستقیم به‌وسیله‌ی یک شافت هزارخار روی غلتک‌ها نصب شده‌اند تا یک انتقال گشتاور قوی برای اطمینان از تغذیه آسان مقاطع در مرحله‌ی نورد ایجاد کنند. 
- سیستم هدایت سیاره‌ای غلتک‌های جانبی توسط یک سیلندر قدرتمند هیدرولیکی که بیرون از چارچوب اصلی دستگاه نصب شده است، حرکت می‌کند، تا به ناحیه‌ی خمش نزدیک‌تر باشد و جلوی انحراف محورها را بگیرد.
- غلتک‌های راهنما، که قابل تنظیم در سه جهت هستند، توسط سیلندر‌های هیدرولیک فعال می‌شوند و بنابراین از پانل دستگاه کنترل می شوند. این یک ویژگی استاندارد در تمام طیف دستگاه‌های MCP است.
- قطعات هیدرولیکی با کیفیت بالا بهترین عملکرد را در مدت طولانی ارائه می‌دهند.

ماشین های DAVI MCP با تعدادی از گزینه‌های کنترل CNC تکمیل می‌شوند: از ساده‌ترین تا پیشرفته‌ترین برای تولید اتوماتیک.

غلتک‌ها و لوازم جانبی
- مجموعه‌ی ماژولار غلتک‌ها یک دسته‌ی استاندارد هستند و از فولاد آلیاژی با استحکام کششی بالا ساخته شده‌، با مقاومت بالا در برابر فرسودگی سخت شده‌ و برای تولید کامل تمام مقاطع استاندارد در بازار طراحی شده‌اند.
- سفارش هر مشتری مورد مطالعه قرار می‌گیرد تا راه‌حل مناسبی برای كاهش زمان تولید و بهبود كیفیت نهایی محصول ارائه شود. 
- فهرستی بسیار طولانی از لوازم جانبی در دسترس است، از جمله: واحد کشش هیدرولیک، چرخ‌های متریک برای تولید اتوماتیک، مجموعه‌ی ویژه غلتک‌های راهنما برای محصولات غیر استاندارد و بسیاری دیگر. این لوازم جانبی این امکان را ایجاد می‌کنند که خط دستگاه‌های DAVI MCP هر گونه پروفیل استاندارد و غیراستاندارد، تا تیرهای سنگین، لوله‌ها و مارپیچ‌ها را خم کنند.