MCA

MCA - چهار غلتک

محدوده‌ی کاری
نوآورانه و منحصربه‌فرد در طراحی، برای نورد ورق تا ضخامت 10-15 میلی متر (1/2 اینچ). 
دقیق، سریع، آسان و شهودی، این دستگاه بالاترین تکنولوژی را در نورد ورق برای مقاطع «سبک» در بازار دارد. 

چرخه‌ی یک‌مرحله‌ای
نیازی به خم کردن دو لبه صفحه، پیش از نورد آن، مانند نورد سه‌غلتکی نیست. می‌توان یک استوانه را در یک مرحله نورد کرد که شامل پیش‌خمش دو انتها و تغذیه ورق به جلو از طریق غلتک‌ها می‌شود.

اپراتور برای هر غلتک جانبی باید تنها یک موقعیت پیدا کند تا نورد قطعه انجام شود.

کنترل CNC
در حالت اتوماتیک این دستگاه در سطح ورودی، توسط یک CNC کاربرپسند کنترل می‌شود تا قطعات را نورد کند. CNCهای قدرتمند DAVI (پیشرفته ترین در صنعت، به جز آنهایی که توسط ناسا انتخاب می‌شوند) برنامه‌ریزی خودکار دارند و نیازی به اپراتورهای باتجربه نیست.

تغذیه دقیق
به هر دو غلتک گیرنده انرژی وارد می‌شود و با دو موتور هیدرولیکی مستقل کار می کنند و به جای استفاده از لنت‌های ترمز کم‌بازده و پرمصرف که در دیگر برندها وجود دارند، به صورت هیدرولیکی و ایمن ترمز می‌گیرند.

تغذیه افقی
ورق‌ها به طور افقی بارگیری می شوند تا امکان استفاده از یک نوارنقاله ورودی و سیستم های بارگیری و تخلیه‌ی خودکار وجود داشته باشد. این دستگاه که توسط CNC کنترل می‌شود، تبدیل به یک مرکز نورد اتوماتیک بدون اپراتور می‌شود که زمان چرخه‌ی بسیار کوتاهی دارد و برای تولید محصولات در اندازه‌ی زیاد، ایده‌آل است.

مزایای منحصربه‌فرد DAVI

سرووترونیک (servotronic)
سرووترونیک دقیق‌تر از هر سیستم موازی هیدرولیکی، الکترونیکی یا مکانیکی (میله‌ی پیچشی) قبلی است و به دلیل داشتن سیستم کنترل موازی دوگانه و مستقل اما یکپارچه (ثبت‌شده توسط Davi)، غلتک‌های جانبی دستگاه را حتی در صورت بروز مشکلات الکترونیکی به صورت موازی نگه می‌دارد (کاهش زمان توقف).

پیش‌خمش سیاره‌ای
به دلیل حرکت سیاره‌ای غلتک‌های جانبی (ثبت‌شده توسط Davi)، با حرکت‌دادن آنها به سمت مرکز دستگاه (فشرده‌ترین هندسه‌ی موجود)، امکان ایجاد انحنای عالی به دست می‌آید. اما در برندهای دیگر، راهنماهای خطی شیبدار وجود دارند که به‌خصوص برای قطرهای زیاد، از غلتک مرکزی و گیره‌ی ورق دور می‌شوند.

تکنولوژی DAVI
راهنماهای سیاره‌ای (بدون اصطکاک، ضد پوسته‌ی نورد، بدون نیاز به روغنکاری، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری)، روانکاری دائمی، صرفه‌جویی در انرژی، Roll by Wire دیجیتال و سیستم موازی سرووترونیک دوگانه (اکثراً ثبت‌شده توسط Davi)، این دستگاه را نوآورانه، به‌روز، با کاربرد آسان، بسیار کارآمد، بسیار دقیق، قابل اعتماد و بی‌نیاز از تعمیر و نگهداری می‌سازد.